reklama

Predaná láska

Predal som ťa.  Kruto a bez milosti. Chúďa a mal som ťa tak rád. Bola si mi úžasne verná. Moja druhá láska.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Je to drastické a nespravodlivé. Len tak si povedať : „vymením ťa, si stará, kúpim si inú".

Bola si poslušná, neodvrávala si a vždy konala tak, ako som ja chcel. Pochopila si všetky signály rúk a nôh i reč môjho tela.

Niekedy som sa o teba vôbec nestaral. Bola si hladná smädná a nedostala nikdy dostatok potravy. Chodila si v zodratých topánkach a v zime v letných papučkách. Špinavá, ako ufúľané sopľavé cigánča. Mrzla si pred bytovkou zatiaľ čo ja som si hovel v teplej postieľke. Bez slov si znášala všetky vrtochy počasia. Bitá ľadom, pálená horúčavou dňa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ticho si počúvala môj falošný spev, orgazmické vzdychy, aj rev paviánov. Mlčala si o vypočutých tajomstvách aj radostiach.

A ja som ťa len tak ponúkal na internete ako nejakú prostitútku. Vodil som ťa po baroch, krčmách a iných hnusných napájadlách. A ponúkal - kúpte si ju. Stála si s hanbou na verejných miestach s nápisom na čele - na predaj. Vyleštená, v novom šate, a to len pre zisk z teba.

Nehanebné.

Predal som ťa za pár babiek, ako päť holubov na trhu.

Moja malá fiatka.

Je mi to ľúto - prepáč, moje modrooké Punto.

Ivan Marfoldi

Ivan Marfoldi

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žasnem nad veľkosťou vesmíru, krásou prírody a myšlienkou človeka ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu