reklama

Ako mi pár cvikov zmenilo život

Nevedel som už otáčať hlavou, ani doprava ani doľava. Teda som to robil celým telom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

R

Robím veľa hodín pri počítači. Sedím a vykrúcam sa v kancelárskom kresle a už neviem kam si položiť ruky a nohy. Hrbím sa.

Dôsledok? Bolesti chrbtice. Krčná. Nie som sám, ale toto ma neutešuje. Neviem otáčať hlavou. Keď cúvam, otáčam sa ako somár celý a oči zasúvam až za uši.

Ako z toho?

Skúste kúpele. Vlastne nemám čas.

Masáže. Už som bol, pomohlo, ale nevyliečilo ale bolo to príjemnééé.

A viete čo pomohlo? - Cvičenie.

Jednoduché sprosté cviky. Išiel som do jedných kúpeľov (nemenujem aby som nerobil reklamu) za známou rehabilitačnou sestričkou. Ešteže ju mám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vyzliekla ma do slipov a nútila ma cvičiť. Hanbil som sa ako pes, vyzlečený v takých smiešnych polohách a - taký drevený. Nič som nevedel, ani jeden cvik som nespravil tak ako sa má - nepustilo ma to.

Náhlivo som si obliekal - prvé gate, potom ostatné.

Verte neverte, po 20 tich minútach cvičenia mi bolo ľahšie. Prvé povzbudenie.

Nebudem naťahovať - cvičil som denne ale len pár minút, ale bolesti ustúpili úplne a môj drevený krk sa rozhýbal, stačili dva týždne.

Bál som sa, že už nikdy sa nebudem môcť otočiť ako predtým (nemyslím za krátkou sukňou)

Ale dnes som presvedčený že presne cielených pár cvikov dokáže urobiť nečakaný zázrak aj vám, ak máte bolesti v oblasti chrbtice.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie som lekár, nezjednodušujem problém chrbtíc a bolestí , ale mám skúsenosť a funguje to.

.

Ivan Marfoldi

Ivan Marfoldi

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žasnem nad veľkosťou vesmíru, krásou prírody a myšlienkou človeka ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu